Важливо! — Реєстрація на тренінг

Для кого?
Для батьків, що бажають навчитися самостійно займатися зі своєю дитиною вдома і
• не знають, з чого почати;
• бояться, що не зможуть;
• не можуть зібратися з силами;
• багато разів починали, але врешті решт здавалися;
• дитина не слухається;
• дитина проти всього, що їй пропонують;
• навіть мають програму, але все одно не вдається почати навчання;
• початківці в навчанні дитини.
Як відбуватиметься?
• Офлайн, м. Харків, вул. Конторська, 16.
• 4 зустрічі (3 теоретичні та 1 практична за участю дітей учасників).
• Тривалість зустрічей 2-3,5 години залежно від теми, всього 12 годин.
Коли?
• По суботах, початок о 12.00.
• З 6 березня 2021
Скільки коштує? 1500 грн.
Який документ ви отримаєте? Сертифікат учасника (12 годин).
Чому варто взяти участь? | • Наукові дослідження показують, що найбільш ефективними є програми втручання, що включають інформування, підтримку та навчання батьків. • Більшість родин відчуває потребу навчитися шукати актуальну інформацію та перевіряти, якими джерелами варто користуватися. • Батьки проводять з дитиною багато часу впроводж усього дня: на прогулянках, дитячих майданчиках, в ванній кімнаті, за обіднім столом, в чергах та транспорті тощо. Весь цей час може бути використано для навчання дитини необхідним навичкам. • Батьки є головними експертами щодо своєї дитини, знають її найкраще і мають найсильнішу мотивацію їй допомогти. • Доступ до послуг спеціалістів може бути обмежено через карантинні міри, фінансові труднощі чи труднощі розташування. • Власні ж знання, вміння та навички батьків використовуються як безпосередньо у процесі навчання, так і довгі рокі після цього, покращуючи рівень життя родини. |
Яка мета? | Навчання займатися з дитиною повністю самостійно, без допомоги спеціалістів. |
Які завдання? | 1.Оволодіння алгоритмом організації домашніх занять. 2.Оцінка пріоритетів та побудова ієрархії цілей навчання. 3.Навчання формулюванню цілей у SMART-форматі. 4.Огляд методів та способів оцінки навичок. 5.Обговорення стратегій пошуку і добору джерел інформації. 6.Дискусія щодо способів відновлення батьківського ресурсу та підтримки власної мотивації до занять. 7.Вивчення технології керівного контролю. 8.Практичне застосування технології керівного контролю у спілкуванні з дитиною. 9.Розгляд стратегій та можливостей для навчання дитини протягом всього дня. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Алгоритм організації домашніх занять. 2.Критерії вибору цілей навчання та їх ієрархії. 3.Способи перевірки інформації від спеціалістів, організацій, експертів, з літератури, ЗМІ та реклами. 4.Технологія керівного контролю, що дозволяє займатися з дитиною у будь-якому середовищі (в т.ч. за столом) з задоволенням. 5.Добірка джерел для навчання дитини: оцінка навичок, методи роботи, збір даних. 6.Добірка джерел: ігри, вправи, завдання. 7.Цілі для навчання вашої дитини на найближчий час у SMART-форматі. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Планування та організація домашніх занять з дитиною повністю самостійно або з залученням спеціалістів. 2.Оцінка пріоритетів та вибір актуальних і функціональних цілей навчання. 3.Формулювання цілей у SMART-форматі. 4.Вибір ефективних та безпечних методів навчання. 5.Стратегії навчання дитини протягом всього дня. 6.Технологія керівного контролю, що дозволяє займатися з дитиною у будь-якому середовищі (в т.ч. за столом) з задоволенням. 7.Побудова таких стосунків з дитиною, щоб дитина самостійно обирала слухатися дорослого і виконувати правила. 8.Підтримка власної мотивації до занять з дитиною. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Впевненість у власних силах. 2.Підвищення батьківської компетентності. 3.Батьки як головні експерти щодо власної дитини. 4.Підвищення спроможності родини у протидії щоденним життєвим викликам. 5.Довірчі, відкриті стосунки з дитиною. |