Важливо! Реєстрація на тренінг

Для кого?
Для батьків, що бажають навчитися самостійно займатися зі своєю дитиною вдома і
• не знають, з чого почати;
• бояться, що не зможуть;
• не можуть зібратися з силами;
• багато разів починали, але врешті решт здавалися;
• дитина не слухається;
• дитина проти всього, що їй пропонують;
• навіть мають програму, але все одно не вдається почати навчання;
• початківці в навчанні дитини.

Як відбуватиметься?
• Офлайн, м. Харків, вул. Конторська, 16.
• 4 зустрічі (3 теоретичні та 1 практична за участю дітей учасників).
• Тривалість зустрічей 2-3,5 години залежно від теми, всього 12 годин.

Коли?
• По суботах, початок о 12.00.
• З 6 березня 2021

Скільки коштує? 1500 грн.
Який документ ви отримаєте? Сертифікат учасника (12 годин).

Чому варто взяти участь?• Наукові дослідження показують, що найбільш ефективними є програми втручання, що включають інформування, підтримку та навчання батьків.
• Більшість родин відчуває потребу навчитися шукати актуальну інформацію та перевіряти, якими джерелами варто користуватися.
• Батьки проводять з дитиною багато часу впроводж усього дня: на прогулянках, дитячих майданчиках, в ванній кімнаті, за обіднім столом, в чергах та транспорті тощо. Весь цей час може бути використано для навчання дитини необхідним навичкам.
• Батьки є головними експертами щодо своєї дитини, знають її найкраще і мають найсильнішу мотивацію їй допомогти.
• Доступ до послуг спеціалістів може бути обмежено через карантинні міри, фінансові труднощі чи труднощі розташування.
• Власні ж знання, вміння та навички батьків використовуються як безпосередньо у процесі навчання, так і довгі рокі після цього, покращуючи рівень життя родини.
Яка мета?Навчання займатися з дитиною повністю самостійно, без допомоги спеціалістів.
Які завдання?1.Оволодіння алгоритмом організації домашніх занять.
2.Оцінка пріоритетів та побудова ієрархії цілей навчання.
3.Навчання формулюванню цілей у SMART-форматі.
4.Огляд методів та способів оцінки навичок.
5.Обговорення стратегій пошуку і добору джерел інформації.
6.Дискусія щодо способів відновлення батьківського ресурсу та підтримки власної мотивації до занять.
7.Вивчення технології керівного контролю.
8.Практичне застосування технології керівного контролю у спілкуванні з дитиною.
9.Розгляд стратегій та можливостей для навчання дитини протягом всього дня.
Що ви отримаєте? Знання1.Алгоритм організації домашніх занять.
2.Критерії вибору цілей навчання та їх ієрархії.
3.Способи перевірки інформації від спеціалістів, організацій, експертів, з літератури, ЗМІ та реклами.
4.Технологія керівного контролю, що дозволяє займатися з дитиною у будь-якому середовищі (в т.ч. за столом) з задоволенням.
5.Добірка джерел для навчання дитини: оцінка навичок, методи роботи, збір даних.
6.Добірка джерел: ігри, вправи, завдання.
7.Цілі для навчання вашої дитини на найближчий час у SMART-форматі.
Що ви отримаєте?Навички1.Планування та організація домашніх занять з дитиною повністю самостійно або з залученням спеціалістів.
2.Оцінка пріоритетів та вибір актуальних і функціональних цілей навчання.
3.Формулювання цілей у SMART-форматі.
4.Вибір ефективних та безпечних методів навчання.
5.Стратегії навчання дитини протягом всього дня.
6.Технологія керівного контролю, що дозволяє займатися з дитиною у будь-якому середовищі (в т.ч. за столом) з задоволенням.
7.Побудова таких стосунків з дитиною, щоб дитина самостійно обирала слухатися дорослого і виконувати правила.
8.Підтримка власної мотивації до занять з дитиною.
Що ви отримаєте?Цінності1.Впевненість у власних силах.
2.Підвищення батьківської компетентності.
3.Батьки як головні експерти щодо власної дитини.
4.Підвищення спроможності родини у протидії щоденним життєвим викликам.
5.Довірчі, відкриті стосунки з дитиною.
© inclusion.kharkov.ua