Чому варто взяти участь?• Порушення соціальної взаємодії та комунікації є ключовими дефіцитами при розладах аутистичного спектру.
• Люди з аутизмом часто губляться в соціальних ситуаціях, не розуміють неписаних правил та потребують підтримки в налагодженні відносин.
• Соціальні історії засновані на поясненні соціальної інформації візуальними засобами, що буде корисним учням з візуальним стилем навчання; учням з порушеннями слуху; учням з аутизмом; учням з РДУГ та іншими порушеннями уваги; учням, для яких мова навчання не є рідною тощо.
Яка мета?Оволодіння навичками створення та використання соціальних історій в різних навчальних ситуаціях.
Які завдання?1.Ознайомлення з методом соціальних історій: сутність, основні принципи, наукова обґрунтованість, сфери використання.
2.Вивчення алгоритму створення соціальної історії.
3.Обговорення типів речень, що використовуються в соціальній історії.
4.Розгляд особливостей створення ілюстративного матеріалу для соціальної історії, в т.ч. на прикладах.
5.Аналіз використання соціальних історій та їх поєднання з іншими методами.
Що ви отримаєте? Знання1.Метод соціальних історій: сутність, основні принципи, наукова обґрунтованість, сфери використання.
2.Алгоритм створення соціальної історії.
3.Типи речень, що використовуються в соціальних історіях.
4.Правила написання соціальної історії.
5.Особливості створення ілюстративного матеріалу для соціальної історії.
6.Рекомендації щодо використання соціальних історій і їх поєднання з іншими методами.
Що ви отримаєте?Навички1.Створення або адаптація існуючої соціальної історії з урахуванням індивідуальних особливостей учня.
2.Адаптація існуючої соціальної історії з урахуванням індивідуальних особливостей учня.
Що ви отримаєте?Цінності1.Постійне удосконалення і розширення професійних знань.
2.Неупередженість та недопущення дискримінації.
3.Протидія булінгу.
4.Створення атмосфери доброзичливості, безпеки і прийняття в навчальному процесі.
5.Доступ учня до найменш обмежуючого навчального середовища з можливих.
© inclusion.kharkov.ua