Чому варто взяти участь? | • Порушення соціальної взаємодії та комунікації є ключовими дефіцитами при розладах аутистичного спектру. • Люди з аутизмом часто губляться в соціальних ситуаціях, не розуміють неписаних правил та потребують підтримки в налагодженні відносин. • Соціальні історії засновані на поясненні соціальної інформації візуальними засобами, що буде корисним учням з візуальним стилем навчання; учням з порушеннями слуху; учням з аутизмом; учням з РДУГ та іншими порушеннями уваги; учням, для яких мова навчання не є рідною тощо. |
Яка мета? | Оволодіння навичками створення та використання соціальних історій в різних навчальних ситуаціях. |
Які завдання? | 1.Ознайомлення з методом соціальних історій: сутність, основні принципи, наукова обґрунтованість, сфери використання. 2.Вивчення алгоритму створення соціальної історії. 3.Обговорення типів речень, що використовуються в соціальній історії. 4.Розгляд особливостей створення ілюстративного матеріалу для соціальної історії, в т.ч. на прикладах. 5.Аналіз використання соціальних історій та їх поєднання з іншими методами. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Метод соціальних історій: сутність, основні принципи, наукова обґрунтованість, сфери використання. 2.Алгоритм створення соціальної історії. 3.Типи речень, що використовуються в соціальних історіях. 4.Правила написання соціальної історії. 5.Особливості створення ілюстративного матеріалу для соціальної історії. 6.Рекомендації щодо використання соціальних історій і їх поєднання з іншими методами. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Створення або адаптація існуючої соціальної історії з урахуванням індивідуальних особливостей учня. 2.Адаптація існуючої соціальної історії з урахуванням індивідуальних особливостей учня. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Постійне удосконалення і розширення професійних знань. 2.Неупередженість та недопущення дискримінації. 3.Протидія булінгу. 4.Створення атмосфери доброзичливості, безпеки і прийняття в навчальному процесі. 5.Доступ учня до найменш обмежуючого навчального середовища з можливих. |