Чому варто взяти участь? | • Успішне навчання неможливе без мотивації, зацікавленості та бажання самого учня. • Заохочення є гуманною та ефективною альтернативою примусу, тиску та покаранням. • В більшості випадків відмова фахівців та батьків від використання заохочень в навчальному процесі зумовлена стереотипами. • Відсутність природнього чи штучного заохочення для учня в процесі навчання зазвичай призводить до появи небажаної поведінки. • Ефективність використання заохочень доведена в наукових дослідженнях. |
Яка мета? | Опанування навичками вибору, оцінки та ефективного застосування заохочень в навчальному процесі. |
Які завдання? | 1.Спростування міфів про заохочення. 2.Вивчення видів та основних характеристик заохочення. 3.Розгляд режимів підкріплення та їх особливостей. 4.Ознайомлення з методами визначення цінності заохочень 5.Обговорення особливостей введення та використання жетонної системи заохочення. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Види та визначальні характеристики заохочень. 2.Режими підкріплення. 3.Методи визначення цінності заохочень. 4.Введення та використання жетонної системи заохочення. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Етичне та ефективне використання заохочень 2.Вибір оптимального режиму заохочень на різних етапах навчального процесу. 3.Методи визначення цінності заохочень (структуроване спостереження, анкетування, систематичне тестування: окремий стимул, вибір з двох, множинний вибір). 4.Введення та використання жетонної системи заохочення. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Гуманність і толерантність, повага до особистості кожної дитини. 2.Створення атмосфери доброзичливості, безпеки і прийняття в навчальному процесі. 3.Особистісно орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу з врахуванням сильних сторін і здібностей учня. 4.Гнучкість освітніх підходів. |