Чому варто взяти участь? | • Наукові дослідження показують, що найбільш ефективними є програми втручання, що включають інформування, підтримку та навчання батьків. • Партнерські стосунки з батьками дозволяють пришвидшити формування необхідних навичок та сприяють узагальненню. • Співпраця з родиною дає можливість працювати над формуванням актуальних та функціональних навичок, які дитина дійсно використовуватиме в повсякденному житті. • Залученість батьків до корекційного процесу знижує стрес і напругу в родині та підвищує їх впевненість у власних силах. • Партнерство з батьками робить можливим реалістичний поділ відповідальності за успіх корекційного процесу. • Навички співпраці з родинами значно знижують ризик професійного вигоряння спеціаліста. |
Яка мета? | Оволодіння основними принципами та формами побудови партнерських стосунків з родинами в процесі корекційної роботи. |
Які завдання? | 1.Аналіз значення батьків в корекційному процесі. 2.Розгляд типових завдань в роботі з батьками. 3.Ознайомлення з основними формами роботи з батьками. 4.Обговорення проблемних ситуацій з практики учасників та тренера, обмін досвідом. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Роль батьків в корекційному процесі. 2.Поняття про сім’ю як систему. 3.Розуміння власних сильних та слабких сторін у співпраці з родинами. 4.Типові завдання в роботі з батьками 5.Основні форми роботи з батьками. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Вибір оптимальних форм участі батьків в корекційному процесі. 2.Планування роботи з родиною. 3.Залучення батьків до корекційного процесу. 4.Вирішення конфліктних ситуацій з батьками. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Застосування командного підходу до реалізації навчально-виховного процесу. 2.Партнерські стосунки з батьками. 3.Відкритість та прозорість освітнього процесу. 4.Співпраця з родиною, партнерство та робота в команді відповідають інтересам дитини. 5.Рефлексія власної професійної практики. |