Чому варто взяти участь?• Порушення соціальної взаємодії та комунікації є ключовими дефіцитами при розладах аутистичного спектру.
• Дитина з аутизмом – невід’ємна частина суспільства, тому навички спілкування з однолітками життєво необхідні.
• Колектив надає дитині можливість навчатися в однолітків .
• Більшість дітей с аутизмом потребують тимчасової або постійної підтримки в процесі залучення до колективу однолітків. Групова форма навчання є соціально нормативною, більш економічно вигідною та потребує менше ресурсів.
• Включення всіх дітей до колективу стверджує цінності різноманіття, рівних прав, поваги до особистості та інакшості.ості.
Яка мета?Оволодіння навичками організації залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків.
Які завдання?1.Аналіз типових перепон та складнощів включення дитини з аутизмом до колективу однолітків.
2.Ознайомлення з основними формами залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків та особливостями їх організації.
3.Розгляд ролі та значення головних учасників навчального процесу (батьків, педагогів, асистентів, запрошених спеціалістів) у залученні дитини з аутизмом до колективу однолітків.
4.Обговорення прикладів спільної діяльності дитини з аутизмом та її однолітків.
Що ви отримаєте? Знання1.Типові перепони та складнощі включення дитини з аутизмом до колективу однолітків.
2.Основні форми залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків та особливості їх організації.
3.Значення головних учасників навчального процесу у залученні дитини з аутизмом до колективу однолітків.
4.Можливі види спільної діяльності дитини з аутизмом та її однолітків.
Що ви отримаєте?Навички1.Основи організації залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків.
2.Адаптація та модифікація типової діяльності головних учасників навчального процесу з метою створення можливостей для залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків.
3.Добір та організація спільних ігор і занять для дитини з аутизмом та її однолітків.
Що ви отримаєте?Цінності1.Повага до особистості, честі і гідності.
2.Толерантність до інакшості, цінність різноманіття.
3.Спілкування на позиціях рівності.
4.Протидія булінгу.
5.Формування активної громадської позиції.
© inclusion.kharkov.ua