Чому варто взяти участь? | • Порушення соціальної взаємодії та комунікації є ключовими дефіцитами при розладах аутистичного спектру. • Дитина з аутизмом – невід’ємна частина суспільства, тому навички спілкування з однолітками життєво необхідні. • Колектив надає дитині можливість навчатися в однолітків . • Більшість дітей с аутизмом потребують тимчасової або постійної підтримки в процесі залучення до колективу однолітків. Групова форма навчання є соціально нормативною, більш економічно вигідною та потребує менше ресурсів. • Включення всіх дітей до колективу стверджує цінності різноманіття, рівних прав, поваги до особистості та інакшості.ості. |
Яка мета? | Оволодіння навичками організації залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків. |
Які завдання? | 1.Аналіз типових перепон та складнощів включення дитини з аутизмом до колективу однолітків. 2.Ознайомлення з основними формами залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків та особливостями їх організації. 3.Розгляд ролі та значення головних учасників навчального процесу (батьків, педагогів, асистентів, запрошених спеціалістів) у залученні дитини з аутизмом до колективу однолітків. 4.Обговорення прикладів спільної діяльності дитини з аутизмом та її однолітків. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Типові перепони та складнощі включення дитини з аутизмом до колективу однолітків. 2.Основні форми залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків та особливості їх організації. 3.Значення головних учасників навчального процесу у залученні дитини з аутизмом до колективу однолітків. 4.Можливі види спільної діяльності дитини з аутизмом та її однолітків. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Основи організації залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків. 2.Адаптація та модифікація типової діяльності головних учасників навчального процесу з метою створення можливостей для залучення дитини з аутизмом до колективу однолітків. 3.Добір та організація спільних ігор і занять для дитини з аутизмом та її однолітків. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Повага до особистості, честі і гідності. 2.Толерантність до інакшості, цінність різноманіття. 3.Спілкування на позиціях рівності. 4.Протидія булінгу. 5.Формування активної громадської позиції. |