Чому варто взяти участь? | • Наукові дослідження показують, що найбільш ефективними є програми втручання, що включають інформування, підтримку та навчання батьків. • Батьки є головними експертами щодо своєї дитини, знають її найкраще і мають найсильнішу мотивацію їй допомогти. • Батьки проводять з дитиною багато часу впроводж усього дня: на прогулянках, дитячих майданчиках, в ванній кімнаті, за обіднім столом, в чергах та транспорті тощо. Весь цей час може бути використано для навчання дитини необхідним навичкам. • Діти мають навчатися багатьом навичкам. Водночас більшість дітей не дуже хоче сидіти за столом і виконувати завдання або ж швидко втомляється в такому форматі. • Гра є природньою діяльністю дитини, саме у грі та рутині можна найшвидше і найефективніше допомогти дитині засвоїти важливі вміння. • Доступ до послуг спеціалістів може бути обмежено через карантинні міри, фінансові труднощі чи труднощі розташування. • Власні ж знання, вміння та навички батьків використовуються як безпосередньо у процесі навчання, так і довгі рокі після цього, покращуючи рівень життя родини. |
Яка мета? | Опанування стратегій навчання дитини в процесі виконання щоденних рутинних справ. |
Які завдання? | 1.Дискусія щодо важливості оволодіння батьками навичок допомоги своїй дитині. 2.Обговорення, що може вважатися втручанням та як може виглядати терапія. 3.Розгляд видів діяльності, в яких дитина може оволодівати навичками. 4.Порівняння структурованого навчання та навчання в природньому середовищі. 5.Огляд рекомендацій щодо організації структурованих занять в домашніх умовах. 6.Ознайомлення з можливостями навчання дитини у природньому середовищі: ігри, фізична активність, хобі та творчість, спілкування, щоденні рутини, домашні обов’язки. 7.Підбір стратегій для навчання типовим навичкам в природньому середовищі. Робота з прикладами учасників. 8.Аналіз рекомендацій щодо успішної організації навчання протягом всього дня. 9.Обговорення розподілу обов’язків між членами терапевтичної команди дитини, делегування. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Рекомендації щодо раннього втручання. 2.Види діяльності, в яких дитина може засвоювати навички. 3.Переваги та недоліки структурованого навчання та навчання в природньому середовищі. 4.Можливості навчання дитини у структурованому та природньому середовищі. 5.Рекомендації щодо успішної організації навчання протягом всього дня. 6.Основи розподілу обов’язків між членами терапевтичної команди дитини та делегування. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Вибір формату навчання дитини залежно від навчальної мети. 2.Планування навчання дитини у природньому середовищі. 3.Організація навчання дитини протягом всього дня. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Впевненість у власних силах. 2.Підвищення батьківської компетентності. 3.Батьки як головні експерти щодо власної дитини. 4.Підвищення спроможності родини у протидії щоденним життєвим викликам.і. |