Чому варто взяти участь?• Наукові дослідження показують, що найбільш ефективними є програми втручання, що включають інформування, підтримку та навчання батьків.
• Батьки є головними експертами щодо своєї дитини, знають її найкраще і мають найсильнішу мотивацію їй допомогти.
• Батьки проводять з дитиною багато часу впроводж усього дня: на прогулянках, дитячих майданчиках, в ванній кімнаті, за обіднім столом, в чергах та транспорті тощо. Весь цей час може бути використано для навчання дитини необхідним навичкам.
• Діти мають навчатися багатьом навичкам. Водночас більшість дітей не дуже хоче сидіти за столом і виконувати завдання або ж швидко втомляється в такому форматі.
• Гра є природньою діяльністю дитини, саме у грі та рутині можна найшвидше і найефективніше допомогти дитині засвоїти важливі вміння.
• Доступ до послуг спеціалістів може бути обмежено через карантинні міри, фінансові труднощі чи труднощі розташування.
• Власні ж знання, вміння та навички батьків використовуються як безпосередньо у процесі навчання, так і довгі рокі після цього, покращуючи рівень життя родини.
Яка мета?Опанування стратегій навчання дитини в процесі виконання щоденних рутинних справ.
Які завдання?1.Дискусія щодо важливості оволодіння батьками навичок допомоги своїй дитині.
2.Обговорення, що може вважатися втручанням та як може виглядати терапія.
3.Розгляд видів діяльності, в яких дитина може оволодівати навичками.
4.Порівняння структурованого навчання та навчання в природньому середовищі.
5.Огляд рекомендацій щодо організації структурованих занять в домашніх умовах.
6.Ознайомлення з можливостями навчання дитини у природньому середовищі: ігри, фізична активність, хобі та творчість, спілкування, щоденні рутини, домашні обов’язки.
7.Підбір стратегій для навчання типовим навичкам в природньому середовищі. Робота з прикладами учасників.
8.Аналіз рекомендацій щодо успішної організації навчання протягом всього дня.
9.Обговорення розподілу обов’язків між членами терапевтичної команди дитини, делегування.
Що ви отримаєте? Знання1.Рекомендації щодо раннього втручання.
2.Види діяльності, в яких дитина може засвоювати навички.
3.Переваги та недоліки структурованого навчання та навчання в природньому середовищі.
4.Можливості навчання дитини у структурованому та природньому середовищі.
5.Рекомендації щодо успішної організації навчання протягом всього дня.
6.Основи розподілу обов’язків між членами терапевтичної команди дитини та делегування.
Що ви отримаєте?Навички1.Вибір формату навчання дитини залежно від навчальної мети.
2.Планування навчання дитини у природньому середовищі.
3.Організація навчання дитини протягом всього дня.
Що ви отримаєте?Цінності1.Впевненість у власних силах.
2.Підвищення батьківської компетентності.
3.Батьки як головні експерти щодо власної дитини.
4.Підвищення спроможності родини у протидії щоденним життєвим викликам.і.
© inclusion.kharkov.ua