Чому варто взяти участь?•Часто навіть спеціалізоване навчання для батьків включає знання того, чому та як варто навчати дитину, але не відповідає на питання, як вчити, якщо дитина відмовляється від спілкування та навчання.
•Більшість дітей з аутизмом на початку навчання не хочуть виконувати жодних вимог дорослого.
•Деякі діти знаходять спільну мову з фахівцями, але все ще не можуть займатися з батьками.
•Діти з аутизмом можуть надавати перевагу діяльності наодинці і не отримувати ніякого задоволення від спілкування з іншими.
•Для деяких сімей найбільшою проблемою є небажана поведінка дитини, уникання нею занять, вимог, небажання навчатися будь-чому.
•Навіть оволодівши навичками, дитині часто складно продемонструвати їх новим людям, в новій обстановці, в незвичних умовах.
Яка мета?Оволодіти технологією керівного контролю, що дозволяє отримати згоду дитини спілкуватися з дорослим, виконувати його вимоги та отримувати задоволення від спільної діяльності.
Які завдання?1.Вивчення 7 ступенів керівного контролю.
2.Взяття заохочень під контроль.
3.Сприйняття дорослого як заохочення.
4.Особливості мовлення дорослого.
5.Висування вимог в мотиваційних ситуаціях.
6.Зниження частоти заохочень.
7.Вивчення мотивації.
8.Гасіння поведінки та техніка безпеки в процесі.
Що ви отримаєте? Знання1.Заохочення, особливості їх застосування та поступового зниження частоти.
2.Доречне використання мовлення в процесі навчання.
3.Умови ефективного висування вимог.
4.Безпечне застосування гасіння поведінки.
Що ви отримаєте?Навички1.Взяття заохочень під контроль.
2.Формування сприйняття дорослого як заохочення.
3.Підвищення ефективності мовлення дорослого.
4.Висування вимог в мотиваційних ситуаціях.
5.Поступове зниження частоти заохочень.
6.Вивчення мотивації в навчальному процесі.
Що ви отримаєте?Цінності1.Повага до особистості.
2.Спілкування на позиціях рівності.
3.Врахування потреб дитини, враховуючи різні види та темпи навчання.
4.Застосування особистісно орієнтованих методів навчання.
© inclusion.kharkov.ua