Чому варто взяти участь? | • Небажана поведінка дітей з аутизмом є однією з головних причин підвищеного стресу для їх родин. • Небажана поведінка дитини часто перешкоджає ефективному оволодінню навичками, звужує коло навчальних можливостей, заважає побудові рівних стосунків з однолітками та формуванню позитивного іміджу дитини. • Небажана поведінка у підлітків з аутизмом також може загрожувати життю та здоров’ю самого підлітка або оточуючих. • Небажана поведінка значно збільшує ризики інституалізації підлітка, проблем з законом чи органами опіки. • Також небажана поведінка є серйозною перепоною на шляху до здобуття підлітком освіти, пошуку роботи, налагодженню особистих стосунків та самостійного, незалежного життя. |
Яка мета? | Підвищення спроможності батьків та фахівців ефективно попереджувати та корегувати небажану поведінку підлітків з аутизмом. |
Які завдання? | 1.Обговорення ознак підліткового віку та кризи підліткового віку, в т.ч. у людей з аутизмом. 2.Аналіз типових особливостей корекції небажаної поведінки в підлітковому віці. 3.Оволодіння алгоритмом прийняття рішень про корекцію поведінки. 4.Вивчення 4 функцій небажаної поведінки та методів їх визначення. 5.Ознайомлення з поняттям проактивних і реактивних методів корекції небажаної поведінки. 6.Розгляд можливостей корекції небажаної поведінки з застосуванням проактивних методів. |
Що ви отримаєте? Знання | 1.Ознаки підліткового віку та кризи підліткового віку, в т.ч. у людей з аутизмом. 2.Типові особливості корекції небажаної поведінки в підлітковому віці. 3.Алгоритм прийняття рішень про корекцію поведінки. 4.4 функції небажаної поведінки та методи їх визначення (збір даних в таблиці АВС, Scatter-plot, опитувальники). 5.Необхідні навички, що знижують ризик виникнення небажаної поведінки. |
Що ви отримаєте?Навички | 1.Прийняття рішень щодо корекції поведінки згідно з алгоритмом. 2.Основи визначення функції небажаної поведінки за допомогу збору даних в таблиці, опитувальників. 3.Визначення навичок, що необхідно сформувати задля попередження або корекції небажаної поведінки в умовах неможливості доступу до професійних послуг з корекції поведінки. |
Що ви отримаєте?Цінності | 1.Надання рівного доступу до освіти, участі в житті громади та інших суспільних можливостей всім особам незалежно від їх індивідуальних особливостей. 2.Протидія дискримінації. 3.Забезпечення збереження життя та здоров’я кожної людини. 4.Дотримання прав і благополуччя кожної людини. 5.Виявлення і усунення чинників, що перешкоджають реалізації прав людини на умовах доступності і рівності. |